DÜNYANIN EN İYİ EĞLENCE MARKASI ÖDÜLÜ İLK KEZ TÜRK MARKASI HUPALUPAN OLDU
DÜNYANIN EN İYİ EĞLENCE MARKASI ÖDÜLÜ İLK KEZ TÜRK MARKASI HUPALUPA’NIN OLDU
Türk markalarının yurtdışı açılımlarını güçlendirmek için önemli bir adım olan MAPIC 2024 75’den fazla ülkeden 4500 ziyaretçi ile Fransa'nın Cannes şehrinde 29. Kez düzenlendi. perakende sektörünün Oscarları olarak kabul edilen MAPIC 2024, Palais des Festivals’da, yerli ve milli markamız HUPALUPA “Yılın Eğlence Markası” ödülünü kazanarak, başarılarını uluslararası platformda da taçlandırmayı başardı. Böylelikle bu ödülü alan ilk Türk markası olarak tarihi bir başarıya da imza atılmış oldu…
1996 yılından itibaren sahipleriyle buluşan, perakende sektöründe mükemmelliği, yenilikçiliği ve yaratıcılığı ödüllendirerek, sektörün en faydalı, sürdürülebilir ve vizyoner projelerini belirleyen MAPIC Ödülleri, 13 farklı kategoride yarışan markaların performanslarını, gelişimlerini ve inovasyondaki çözümlerini mercek altına alarak, kazananları belirledi.
Küresel çapta olağanüstü eğlence deneyimleri sunan YILIN EĞLENCE MARKASI kategorisinde ise KAZANAN Türk Markası HUPALUPA oldu. HUPALUPA yönetim kurulu üyeleri ödülü ECE Almanya yöneticisi Steffen E. Friedlein’ın elinden aldı.